6 Ocak 2012 Cuma

sonbahar ağacı

Sonbahar aktiviteleri her blogta her alıyor. Biz de sonbaharı inceledik. Yaprakları, ağaçları, sararan, kızaran, dökülen yaprakları seyrettik, elledik, parçaladık. Her gördüğümüzde hayranlıkla baktık doğanın muhteşem renklerine...

Yapraklardan baskılar yaptık..
Bir sonbahar bahçesi yaptık... (onun fotoğrafları başka bir kaydın konusu olur umarım.)

Sonunda bir sonbahar ağacı resmi yapalım dedik. Bu resmi yaparken ise daha önce kırılmış parça pinçik olmuş pastel boyaları renklerine göre gruplayıp muffin kaplarında fırınlayarak hazırladığımız yuvarlak pastellerimizle yaptık.

 Yuvarlak pastel kağıt üzerinde yuvarlanıyor, hatta bir arabaymışçasına sürülüyor.. ;))
 Pastellerle tamamlanan kuru dalların arası mavi suluboyayla gökyüzü olarak boyanıyor..
 Kuru yaprakların kendileri ve bir meşe palamutu yapıştırılıyor.
 Bu çalışma sırasında çekilmiş video kaydı da var ancak hala video eklemeyi beceremiyorum sanırım. Ya da zor geliyor...

Daha önce yaprak baskısı yaptığımız kağıttan yaprak şekli kesiliyor, kolaj tekniğine uygun olarak resmimize yerleştiriliyor. Ben çok çok beğendim bu resmi. Ağacın dallarının arasından aşağıya gövdesine bakarmış gibi hissediyorum.. bilmem siz ne hissedersiniz?

Not: Bu çalışma 10 Ekim 2011 tarihinde gerçekleştirilmiştir. Geriye dönerek eklemek istemediğimden alta notlar düşmekle yetiniyorum.

1 yorum:

  1. Bizi bırakmadığınız için teşekkürler.hayirli ve uğurlu olsun bloğunuz. İyi yıllar canim

    YanıtlaSil