13 Ocak 2012 Cuma

Bilim Çocuk Ocak Sayısı

 Bilim Çocuk dergisinin Ocak sayısı özellikle dikkatimi çekti. Bu ay ressamları incelemişler, çok güzel ressam kartları var. Ayrıca bir portre resmi yapan ressam kompozisyonlu 3 boyutlu bu kalemlik de çok hoş. Kalemliği yaptım, Çınar'ın sihirli kalemlerini koyduk. Kartlar için henüz erken ama saklamaya değer. Herşeyi erkenden toplayan annenin huzursuzluğu bu sayıyı aldıran. ;))


Sihirli kalemler ise çok keyifli.. Önce bir şey yazıyorsun ya da çiziyorsun beyaz kağıda beyaz kalemle. Sonra üzerinden diğer kalemlerle gidiyorsun. Ve "ta taam!" Daha önce beyazla gittiğin yerler renk değştiriyor. Sanırım ben daha çok eğleniyorum bu kalemlerle :))

1 yorum:

  1. bende meraklı minik serisini alıyorum şimdiden,ama açmıyorum bile daha çok erken .Sabırsızlıkla büyümesini bekliyorum kuzeyin bende çok eğlenecem eminim:)

    YanıtlaSil