9 Ocak 2012 Pazartesi

hediye kartlarımız ;)

 Eylül ayında Defne ve Mert'in doğumgününe gitmiştik. Giderken de hediyelerimize kart hazırlamayı ihmal etmedik.
 Parmak baskıyla yaptığımız bu kartları bir kenara kaydetmek istediğimden şimdi üzerinden aylar geçmişken yayınlıyorum.. Belki size de ilham verir...
 Annenin en çok sevdiği hediye kitaplarımızı süsledik. Umarız keyifli günlerde keyifle okurlar..
Geçmiş doğum günlerini tekrar kutlayım buradan. Nice güzel yıllara olsun!!!!


 Mine ve Kuzey'le beraber gittiğimiz doğumgünü çok güzel geçmişti.
 Çınar sadece orda aldırdığı renkli şekerle ilgiliydi...

2 yorum:

  1. Hediye kartlariniza bayilmistik cnm, onlar için saklıyorum. Kitaplari okuyup dinlemeselerde resimlerine bol bol bakıyorlar.Resimlere sitende her ne sebeple olursa olsun yer verdigin için teşekkürler. Sizi takipe devam .... Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Biz de çok severek yaptık. Pek fazla fotoğraf çekememişiz o gün maalesef.. (Çınar'la olunca pek foto çekemiyorum ben anlaşılan.) Size yer vermek bizim için bir zevktir şekerim. Biz sizi özledik artık görüşelim di mi? ;)
    Biz de sizi takipteyiz, pek fazla yorum yazamasam da. Hergün bi kontrol ediyorum haberiniz olsun. ;)

    YanıtlaSil