26 Ocak 2012 Perşembe

Annecim senin için resim yaptım :)


 Ben atölyeye giderken "Annecim benim için resim yapar mısın?" diyor Çınar. Ben de elbette diyorum. Ardından mavi olsun, yollar olsun, arabalar olsun diye ekliyor.. Önceki haftasonu Çınar tebeşirlerini almış ve benim için resim yapmış. Beni çağırdı "annecim senin için resim yaptım" dedi. Resminin yanında poz da verdi benim için.  Sonra nasıl yaptın dedim, seni yaparken çekebilir miyim? "Tabii" diyerek iki eline de tebeşiri aldı, başladı çizmeye... İki ellle resim yapabilmek müthiş birşey.. Keşke ben de yapabilsem.. Çınar genelde sol elini kullanıyor ama bazen sğ elini de kullanıyor. Umarım her ikisini de beceriyle kullanır. Erkenden sevinmek istemem ama bu bir dehanın göstergesidir. ;) Umarım başarılı ve mutlu bir dahi olursun oğlucuğum. Mutlu olman yeter aslında bana nasıl olursan ol....


 Şu artistik hareketlere bak, çoğu ressama taş çıkarır{tabi bana da} :)))

Minik ressamım ünlü bir ressam olmak için çok çalışıyormuş, öyle diyor... ;))

1 yorum: