18 Ocak 2012 Çarşamba

Boncuklarla oynamak çok zevkli :)

Sanırım Çınar da benim kadar deli bu konuda ;) Seneler önce renklerine bayılıp kendimi almaktan alıkoyamadığım boncuklar bunlar.. Bir şey yapmaya da kıyamadığımdan küçük bir vazoda seyirlik şeklinde duruyorlar.. Geçenlerde (epeyce de oldu aslında) hangi blogta gördüm hatırlamıyorum boncukları renklerine göre kavanozlara ayırma aktivitesi görmüştüm. Benimle yanı anda Çıanr da gördü tabi, tepki her zamanki gibi "anne ondan yapalım mı?"  Olur neden olmasın..
Mutfaktan çeşitli kavanozlar toplanır, hangi renkleri hangi kavanoza dolduracağı söylenir. Renk grupları yapıyoruz tabi, birbirine yakın tonları mesela pembenin ton farklarını da aynı kavanoza koyuyoruz. Epeyce oyalanır diye düşünürken iki dakkada ayır, doldur.. Bitti:) Süper!!!


Şimdilerde Çınar bu vazoyu indirip boncuklarla oynamak istiyor sık sık.. Bir kere izin çıktı artık "hayır" demek zor. Boncukları bakugan misali etrafa atmasa sorun yok ama... naapalım. "Annecim senin boncukların çok güzeeel" demesi yok mu boynunu büküp. Kim dayanabilir. Senin de bilyelerin var onlarla oynayabilirsin dedim. Ama bir kaç gündür bilyelerini arıyorum ama bulamıyorum. Ne kadar güzel bir yere organize edip kaldırdıysam artık.. ;)) Herbirşeyler lazım olur diye saklamaktan herşey birbirine girdi. bir el atma vaktidir ama fırsdat bulana....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder