oyuncak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
oyuncak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
31 Ocak 2014 Cuma
22 Kasım 2013 Cuma
Kreon ve lego
Kreo construction kitlerle ilk tanışmamız Yusuf'un doğumgününde oldu. Annesi Yusuf'a kreo transformers başlangıç setlerinden biri olan Bumblebee alacağını söyledi. Çınar da oyuncakçıda bunu gördüğünde bayıldı. Biz de mirage setini Çınar'a aldık. Doğumgününde hediye verme faslını zor etti Çınar. kalabalıkta seti yapmamızın mümkün olmadığını söyledik ama elinden bırakmadı yine de. Eve döndüğümüzde hayli geç olmasına rağmen Çınar uzun yolda da uyumadı ve gider gitmez seti açıp yapmaya başladık. Gecenin birinde mirage transformers hazırdı. Çınar parçaları kendi yerleştirdi. Bundan sonraki zamanlarda ise kendisi kitaptan takip edip araba halini de robot halini de yaptı. 119 minik parçalı seti sabırla ve azimle yapması şaşırtıcıydı. Gece gece whatsuptan halasına fotoğrafını gönderdi Yusuf abisine göstermesi için. Yusuf'ta ilgi aynı değildi. Tarih Ocak 2013. O zamandan beri bu kaydı düşmek istiyorum tarihe ama ancak sırası geldi sanırım. İlerleyen zamanlarda bu ilgisini desteklemek amacıyla ve migros'taki 23 nisan şenliği indirimini de değerlendirerek bulabildiğimiz kreon setlerinden savaş helikopterini ve denizaltı füzesini de aldık. Bu fotoğraflarda Çınar helikopteri yapıyor..
http://www.kreo.com.tr
Bir sonraki 23 nisan indirimi ilk günden yakalayabiliriz uamrım. En büyük setlerden birini daha istiyor Çınar çünkü ;)
İlerde lego turnuvalarına katılacakmış bebeğim, Hülya öğretmeninden duymuştu bunu da. umarım böyle devam eder..
6 Temmuz 2013 Cumartesi
Marangoz Çınar ;)
İlk defa Çınar'dan 5 gün ayrı kaldım. Altınoluk'ta bırakıp işlerimi halletmek için İstanbul'a döndüm. Çınar çok başarılıydı. Çok iyi motive olmuştu.. Hiç zorluk çıkarmamış anneannesine ve dedesine, herkes onun isteklerine amade.. Ondan mutlusu yokmuş.. Bizimle telefonda dahi konuşmak istemedi. Döndüğümüzde boynumuza atlayacak diye bekledik. ama beklediğimizle kaldık. ;) Döndüğümüzde getirmeye ve beraber yapmaya söz verdiğim marangoz setini açtık. (Aslında 23 Nisan'da migrostaki %50 indirimden almıştık. Bu zamana kadar beklettik Çınar'ı. ) Çok başarılıydı. Seneye daha büyük seti almaya söz verdik :) İstediği jet uçağını beraberce yaptık...
5 Aralık 2012 Çarşamba
Islanmayan kum aşkı :)
Bu ıslanmayan kumu yaz başında filan almıştık sanırım. Bir sefer oynadıktan sonra dağılmasına dayanamayıp kaldırmıştım. Bir de oynamak için büyük bir faunus lazım. Geçen çıkardım balkona tepsinin içinde, yine de çok dağıldı. Çınar'ı epeyce meşgul etti aslında ama kumun ıslanmıyor olması o kadar da iyi bir durum mu bilemedim doğrusu? ;))
14 Temmuz 2012 Cumartesi
Minik Paleontolog Çınar ;))
Babamız yanımıza tatile gelirken Çınar'a süper bir hediye getirmiş.. Bir kazı seti. Kayayı kazarak oyarak çok dikkatli bir şekilde dinozor kemiklerini buluyorsun. Daha sonra da kemikleri birleştirerek dinozoru ortaya çıkarıyorsun. Bizimkinden bir triceratops çıktı. Çınar'ın dinozor sevdası izlediğimiz bir belgeselde öğrendiklerimizden sonra onu paleontolog olma isteğine götürmüştü. Bir deneme yapmış oldu. Zaman zaman zorlansa da sonunda başarabildi ve gururla anlattı günlerce. Arkadaşlarına gösterdi. çok mutlu oldu :))
20 Haziran 2012 Çarşamba
Atölyede misafirimiz vardı;))
İşte bu güzellik benim kuzenim aslında ama Çınar'ın kardeşi-arkadaşı da aynı zamanda... Asiye Zeynep bugün üç saatliğine misafirimizdi. Çınar abisini çok sevse de arada annesini hatırlayıp "anne ditti" deyip içlenmesi, elini yüzüne kapayıp ağlamaya başlaması içimi eritti. Hani feryat figan ağlasa üzülmüücem. Neyse çok uzun sürmedi, ara ara hatırlayıp sızlandı sadece. Ne kadar çok mimiği büyükannemi hatırlattı bana, şaştım kaldım doğrusu. İsmiyle beraber neredeyse bütün mimiklerini de mi almış.
Çok güzelsin çok:))
Akşam parkta Simge'yi beklerken. Bu fotoğrafa bakınca elindeki arabayı parkta unuttuğumuz aklıma geldi. En sevdiği arabası Boost. Nasıl yaptım bu hatayı bilemiyorum. Gecenin bu saatinde çok kızdım şimdi kendime..
Sonrasında aşağıya doğru nasıl indik birden. En aşağılara kadar. Sonra simge geldi onunla oyunlar. Koşarak eve gelirken hiç hatırlamadık. Çoktan yerinde yeller esiyordur :((( Git al arabanı yoksa alırlar dedim ve almadan ayrıldık mı oradan hatırlayamıyorum ve nasıl oldu da ben dönüp almadım bilemiyorum.. Bir minik arabayı olay haline getirmek değil de nasıl bir dalgınlıktı benimkisi ona kızıyorum... neyse.. kayıplarımız sadece bunlardan ibaret olsun....
Çok güzelsin çok:))
Akşam parkta Simge'yi beklerken. Bu fotoğrafa bakınca elindeki arabayı parkta unuttuğumuz aklıma geldi. En sevdiği arabası Boost. Nasıl yaptım bu hatayı bilemiyorum. Gecenin bu saatinde çok kızdım şimdi kendime..
Sonrasında aşağıya doğru nasıl indik birden. En aşağılara kadar. Sonra simge geldi onunla oyunlar. Koşarak eve gelirken hiç hatırlamadık. Çoktan yerinde yeller esiyordur :((( Git al arabanı yoksa alırlar dedim ve almadan ayrıldık mı oradan hatırlayamıyorum ve nasıl oldu da ben dönüp almadım bilemiyorum.. Bir minik arabayı olay haline getirmek değil de nasıl bir dalgınlıktı benimkisi ona kızıyorum... neyse.. kayıplarımız sadece bunlardan ibaret olsun....
1 Mayıs 2012 Salı
Egemen'lerdeyiz..
Bahar'ın daveti üzerine güzel bir tatil günü Egemenlerde buluştuk. Çınar çok heyecanlıydı. Az sayıdaki erkek arkadaşlarından biri Egemen. Bu yüzden çok önemli! Onunla savaş oyunları oynayabilirmiş. Giderken de su tabancası almamızı istedi. Tedirgin olsam da kıramadım. Hırsız polis, iyi kötü adam kovalamaca yakalamaca oynadılar. Balkondan dışarı doğru su tabacalarını sıktılar, en uzağa doğru...
Oyun hamurları ve aletleriyle oynadılar. Pastalar, kurabiyeler, dondurmalar, hamburger, patates kızartması gibi bir sürü abur cubur yaptılar. :) Elefun ile kelebek yakalamaca oynadılar. Çok sevdiler kelebek yakalamayı epeyce sürdürdüler. Bahar'ın önderliğinde "yağ satarım bal satarım" söylerek mendil kapmaca da oynadılar. Çok çok eğlenceli ve keyifli bir gün oldu. Çok teşekkürler Bahar'cım. Tekrar görüşmek üzere :)
Daha anlatacak çok şey vardı muhtemelen ama üzerinden zaman geçince bir kaç cümle aktarılabiliyor sadece sanırım.. İki buçuk hafta sonra yazsam da gerçek tarihinde yayınlamayı tercih ediyorum.. ;))
Sevgiyle kalın...
Oyun hamurları ve aletleriyle oynadılar. Pastalar, kurabiyeler, dondurmalar, hamburger, patates kızartması gibi bir sürü abur cubur yaptılar. :) Elefun ile kelebek yakalamaca oynadılar. Çok sevdiler kelebek yakalamayı epeyce sürdürdüler. Bahar'ın önderliğinde "yağ satarım bal satarım" söylerek mendil kapmaca da oynadılar. Çok çok eğlenceli ve keyifli bir gün oldu. Çok teşekkürler Bahar'cım. Tekrar görüşmek üzere :)
Daha anlatacak çok şey vardı muhtemelen ama üzerinden zaman geçince bir kaç cümle aktarılabiliyor sadece sanırım.. İki buçuk hafta sonra yazsam da gerçek tarihinde yayınlamayı tercih ediyorum.. ;))
Sevgiyle kalın...
12 Ocak 2012 Perşembe
mandal uçak
Nerden bilmem, bir zamanlar bir yerde görüp kaydetmiştim bilgisayarıma bir örneğini. Dün Çınar Kungfu Panda'yı ararken bilgisayarda uçağı görünce yapmak istedi."Anne biz de bundan yapalım mı?" aynı cümle aynı nameyle dökülür her zaman. ;) Anne kıyamaz sevgili oğluna... Mandalı ve dondurma çubuklarını boyarsa yapabileceğimizi söyledim. Hepsini ayrı ayrı boyadık. Kuruması için bekledik.. Sonra silikon tabancasıyla yapıştırdım. Akşamdan sabaha da silikonun kuruması beklendi. Aslında çok matah bişey olmasa da çok sevdi Çınar uçağını. :))
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

















