Evden uzunca bir ayrılık oldu Çınar için. neredeyse bir buçuk ay üstüne eve geldi. Evi odasını oyuncaklarını özlemişti. Ben çalışmak zorunda olduğumdan annem ve babam ve hatta Altınoluk'taki herkes Çınar'la ilgilendi... sağolsunlar.. Çınar da çok keyifli bir tatil yaptı. Bz arada görmeye gittik tabii.. Özleştik ama olacak artık o kadar.
Çınar'ın kendi yaptığı uçak koleksiyonu... heryerde bu uçaklar...
dayıyla özlem gidermece...
Atölyede anne çalışırken Çınar legolarla oynar.. Saatlerce oynayabildiği için çok mutluyum. Ve tabiii birbirinden ilginç tasarımlar yaptığı için de.. ben hiç birini yapamam sanırım..
Mete dayının balkon bahçesinden topladığımız domatesler.. Çınar afiyetle yer...
Çıkartmalı matematik kitabımız.. çok sevdik... daha sonra bundan özel olarak bahsetmeliyim...
Annenin kocaman resmine yardım etme keyfi... boya boya bitmiyor...
Çınar'ın okuldan kankası Demir'le buluşma heyecanı. :)) Hazır buluşmuşken geçmiş doğumgünleri için mumüflemeden olmaz. di mi yaa ;))
atölye günlüğü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
atölye günlüğü etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
4 Ağustos 2014 Pazartesi
12 Mayıs 2014 Pazartesi
Çınar atölyede yağlı boya yapıyor..
Çok yoğun koşuşturmalı bir haftadan geriye kalan güzel anlar :) Çınar epeydir "senin boyalarınla resim yapmak istiyorum anne" diyordu.. ona bu fırsatı ancak tanıyabildim.. güzel iş çıkardı :))
3 Mayıs 2014 Cumartesi
Doğa gözlemi - Henri Rousso- yaprak baskı
Doğayı birebir resmederek kendi kendini yetiştirmiş, ölümünden sonra değer kazanmış resimleri.
Ders sonrasında Çınar televizyonda gördüğü bir resim yapma tekniğini kullanmak istedi. Minik çakıl taşlarını kağıda rastgele yayıyorsun. Sonra kalemle etraflarından geçerek kapalı bir şekil oluşturuyorsun... oluan şekilden bir form yakalamaya çalışıyorsun... işte Çınar'ın hayal dünyası.

manzara
kaplan
Dünya yerküre haritası
bunu hatırlayamadım maalesef..
piyano çalan nü :)
motorsiklet
5 Nisan 2014 Cumartesi
Görsel Sanat Dersleri / Van Gogh / Pera Müzesi / Özgün baskı
Sevgili öğrencilerime Pera Müzesindeki Van Gogh gravürleri ve seramikleri sergisi ve Kuzey ülkeleri Cam sanatı sergisinden bahsettim. Herkese mutlaka gitmesini tavsiye ediyorum.. Cam sanatı sergisi benim için çok güzel bir süprizdi. Camın girdiği şekilleri görmek heyecan verici..
Baskı resime yaprak baskısı yaparak giriş yaptık.. Amaç kalıba sürdüğümüz boyanın kağıda aktarılması. yaprakları da kalıp olarak düşünebiliriz..
Makasları ele geçirince yaprakları kesmeden duramaz Defne ve Mert ;)
Kalıbımız kolaylıkla şekillendirebilecekleri köpükler..
Akrilik boyayı merdane ve yer yer fırça yardımıyla kalıplara yedirdik.. Kağıdımızı üzerine koyup baskımızı aldık.
google fotoğrafların sihirli fotoğrafçısı fotoğraflardan film yapmış bize.. ;)
Boyann kağıda geçmesini sağlıyoruz...
va la!!
Sonuçlar harika :)) Çerçeveletip asmalık..
Etiketler:
atölye günlüğü,
baskı,
resim,
resim malzemesi,
sanat,
sergi
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



























































