aile etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
aile etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Nisan 2014 Pazar

Kuzey Ali 3 yaşında!!

 Doğumgününe geç kalınca doğumgünü çocuğunu fotoğraf çekimi için yakalamak imkansız tabi ki :)) yakalayabildiklerimiz..


 
çocukları toplayamadık kalan anneleri toplayalım :)
 

Selfiesiz olmaz !
Nice güzel yaşlara Kuzey Ali!!! Sağlık mutluluk ve sevgi dolu bir yaşam olsun önünde...

6 Nisan 2014 Pazar

Anneanne ve dede ile maceralar

Çınar pek çaktırmasa da anneanne ve dede onun hayatında çok önemli. Okul çalışmalarında kendini ele verdi ;)
Soru: Yolda giderken ıslandınız. Ne yaparsınız?
Çınar'ın çözümü: Anneannemin evi yakınsa bana yeni kıyafet almasını isterim ;))

Soru: Karnınız acıktı. Evde ekmek yok. Ne yaprsınız?
Çınar'ın çözümü: Anneanemle dedemin evine giderim, orda yemek yerim.  :)) 

Anneanne ve dedenin 40. nişan yıldönümü selfie'siz olmaz :))
Nice 40 yıllara!!
Yazlığa yola çıktılar.. Onları çok arayacağız ve çok özleyeceğiz..

31 Mart 2014 Pazartesi

Ortaköy çıkartması :)

Seçim sonuçlarına dayanamayıp akşam da Çınar'la erkenden yatmama rağmen sabah yine de geç kalktık.. okullar da tatil.. Mükellef bir kahvaltı yaptık başbaşa..
 Ortaköy'e teyzemlere doğru yola çıktık.. Beşiktaş'ta toplarla fotoğraf çektirip Oğuz dayısına göndermemizi istedi..


 Akşam Rüya, Çınar ve ben ortaköy sahile indik.. Keyif yaptık... ertesi gün okula gitmek için kalkamamayı göze alarak..
 Ortaköy selfie'siz olmaz :))


Çınar da pozdan poza girdi..




30 Aralık 2013 Pazartesi

böyle de bir bayram geçirmişiz meğer ;)


Yıllık aile pozlarını çekmek için sevgili kocacığım bahçeye stüdyosunu kurmuş, boy boy fotoğraflarımızı çekmiş. Ama ne var ki onları aktarmayı unutmuşuz, hatta çektiğimizi bile.. yeni farkettik. işte birkaç tanesi... çok güzeller paylaşmadan edemezdim :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

8 Ağustos 2013 Perşembe

Bayram eğlencesi


Bu bayram babamızı yalnız bırakmak istemedik ve İstanbul'da kaldık. Bayramımız evde dinlenerek, babanın dinlenmesine olanak sağlayarak geçti.
 
 
 
 

Bayram fotoğrafı çektirmek de şuradaki ilk bayram fotomuzu görünce aklıma geldi. Çok eğlendik biz bu fotoları çekerken :))
Posted by Picasa